Tuesday 26th of September 2017

logo

Ar žinote kad ?

Pienas - skanu ir sveikaLietuvos gyventojai linkę rinktis lietuvišką prekę


Didžiausios Lietuvoje viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų kompanijos “TNS Gallup” duomenimis, šalies gyventojams yra patraukliausios Lietuvoje pagamintos prekės. Patrauklumu vietiniams maisto produktams, stipriesiems alkoholiniams gėrimams, baldams ir žaislams vaikams nusileido prekės iš Vokietijos, kitų Vakarų Europos šalių, Japonijos.

Reprezentacinio tyrimo metu daugiau kaip 500 Lietuvos gyventojų, kurių amžius nuo 15 iki 74 metų, atsakė į klausimą, kokios šalies gamintos prekės jiems yra patraukliausios. Šiemet buvo tirtas automobilius, avalynę, baldus, kompiuterius, maisto produktus, mobiliojo ryšio telefonus, stambią buitinę techniką, stipriuosius alkoholinius gėrimus, vaizdo ir garso aparatūrą bei žaislus gaminančių šalių patrauklumas.

"Tyrimas parodė, jog Lietuvos gyventojai linkę rinktis mūsų šalies gamintojų produkciją. Be tradiciškai populiarių lietuviškų maisto ar alkoholinių gėrimų, Lietuvos gyventojai pasitiki ir kitos vietinės produkcijos – baldų, žaislų ar avalynės – gamintojais“, – sakė “TNS Gallup” vyr. projektų vadovas Vytenis Išganaitis. Pasak jo, lietuviškus maisto produktus norėtų vartoti net 96,8 procento apklaustųjų Lietuvos gyventojų. 75,3 proc. norėtų savo namuose turėti lietuviškų alkoholinių gėrimų, o 62,8 proc. apklaustųjų pirmenybę teikia Lietuvoje pagamintiems baldams. Šiek tiek daugiau negu pusė (53,5 proc.) Lietuvos gyventojų norėtų, kad jų vaikai žaistų su mūsų šalyje pagamintais žaislais.

"Tyrimo metu išryškėjo ir palanki gyventojų nuomonė apie Vokietijos ir Japonijos gamintojus“, – sakė V. Išganaitis. Daugiau nei pusė apklaustųjų (56,1 proc.) norėtų vairuoti Vokietijoje pagamintus automobilius, o 38,3 proc. Lietuvos gyventojų patraukliausia atrodo vokiška stambioji buitinė technika. Japonija pirmauja kaip vaizdo ir garso aparatūros gamintoja – net 55 proc. šalies gyventojų norėtų namuose turėti būtent šioje šalyje gaminamą produkciją, 33,1 proc. Lietuvos vartotojų pasirinktų ir japonišką kompiuterį.

Apklaustųjų nuomonės apie mobiliojo ryšio priemones gaminančių šalių patrauklumą ženkliai išsiskyrė, ir, nors pagal šį rodiklį pirmauja Vokietija (19,3 proc.), nuo jos nedaug teatsilieka Japonija bei Suomija (atitinkamai 14,7 ir 13,2 procento).

“TNS Gallup” yra didžiausia Lietuvoje viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų kompanija, 2003 metais šalyje pasiekusi 9,3 mln. litų apyvartą, atlikusi per 200 tūkst. interviu, 160 focus grupių, beveik 5000 simuliacinių pirkimų. Kompanijoje dirba 230 darbuotojų, iš jų - 170 interviuotojų.

 

 

 

Powered by Joomla!. Designed by: Free Joomla Templates, ecommerce hosting. Valid XHTML and CSS.

Mes turime 20 svečius online